رویداد همدان 2018 فرصتی برای معرفی همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: رویداد همدان 2018 فرصتی برای معرفی و توسعه گردشگری همدان است.

رویداد همدان 2018  فرصتی برای معرفی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان  در نشست شورای سیاست گذاری رویداد 2018 با بیان اینکه اجلاس آسیایی به نحو شایسته و آبرومندانه بدون هیچ گونه حاشیه ای برگزار شد افزود: این حاصل تلاش و زحمات همه مجموعه ها و کمیته ها بود که با وحدت و همدلی برای اعتلای نام همدان تلاش کردند و قدردان زحمات همه آنهاهستیم.

وی به برنامه های کمیته فرهنگی رویداد 2018 اشاره کرد و ادامه داد: تبلیغات اسلامی در همایش بین المللی نخبگان و سفیران فرهنگی به دلایل مختلف در حوزه اطلاع رسانی حضور پررنگی نداشت اما به حق که رسانه ها در این زمینه به خوبی و شایستگی عمل کردند.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه همدان زیر ساخت های لازم برای میزبانی رویداد بین المللی را دارد چرا که از گذشته تا امروز مرکز علم و فرهنگ بوده است افزود: یک هزار و 800 اثر تاریخی در کنار مشاهیر و بزرگان همدان امروز یک افتخار برای ایران اسلامی است لذا باید همدان را به عنوان قطب گردشگری به جهان معرفی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در شرایط خاص امروز که دشمن تمام توانش را برای فشار علیه ایران بکارگرفته برگزاری این اجلاس توفیق بزرگی برای ایران اسلامی و این استان است و باید قدر این فرصت را دانست.

حجت الاسلام دشتکی به بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اشاره و خاطر نشان کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، دشمن دست از دشمنی علیه نظام برنخواهد داشت بنابراین باید با بهره گیری از همه حوزه ها به ویژه نخبگان کشور خود را به ملت ها معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی وحدت و همدلی مسئولان نظام، مهمترین عنصر برای غلبه و مایوس کردن دشمن خواهد بود.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه هر ساله مصادف با ایام اربعین حسینی جمعیت زیادی از گردشگران خارجی برای پوشش و بازدید از آیین‌های محلی و عاشورایی کشور به استان همدان سفر می‌کنند خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم از این ظرفیت بزرگ برای معرفی بهتر این استان و مفاخران آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت صحیح این رویداد مذهبی و تاریخی می توان به رشد صنعت توریسم استان کمک کرد تا در کنار گردشگری میراثی و تفریحی گردشگری دینی نیز رونق دوچندان گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ابراز امیدواری کرد به فضل خداوند فرهنگ ناب پیاده ‌روی اربعین حسینی و میزبانی زائران به تمام کشورهای اسلامی گسترش پیدا کند و زائران اربعین حسینی از مبدا سفر خود تا کربلا مورد تکریم قرار گیرند.


انتهای پیام/ج

 

رویداد همدان 2018  فرصتی برای معرفی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار