امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد؛

بالا بودن ضریب امنیتی زائران در مرز چذابه

امام جمعه موقت کلانشهر اهواز ضریب امنیتی زائران در مرز چذابه را بسیار بالا دانست.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت کلانشهر اهواز در حاشیه بازدید از مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در حال حاضر شاهد این هستیم که زائران با امنیت کامل و خاطری آسوده از مرز عبور می کنند و مواکب به راحتی به زائران در حال خدمات رسانی هستند.

وی تردد وسایل نقلیه را بدون گره و ترافیک توصیف کرد و بیان داشت: این اقدامات مرهون تلاش کلیه نیروهای مسلح خصوصا کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام حاجتی به بعد معنوی فعالیت کارکنان نیروی انتظامی که به صورت شبانه روزی و بی وقفه در مرزها به عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت می کنند، افزود: این بعد معنوی فعالیت های پلیس در خدمت رسانی به زائران حسینی است که آن ها را از سایر پلیس های جهان متمایز کرده و الگو قرار داده است.

امام جمعه موقت شهرستان اهواز با تقدیر از عملکرد پلیس خطاب به نیروهای انتظامی مستقر در مرز چذابه و مسیر های منتهی به مرزها اظهار کرد: شما که چنین خدمت عظیمی به زوارالحسین دارید، مطمئنا در ثواب زیارت تک تک زائران سهیم هستید و جایگاه رفیعی نزد خداوند تبارک و تعالی خواهید داشت.

انتهای پیام/گ

برقراری امنیت و آرامش در مرز چذابه

برچسب ها: اربعین 97 ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.