مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد؛

اسکان زائران در مدارس و فضاهای آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از اسکان زائران در مدارس و فضاهای آموزشی استان خبر داد.

اسکان زائران در مدارس و فضاهای آموزشی

رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ از اسکان زائران اربعین حسینی در بیش از ۳۰ واحد آموزشی ، خوابگاه مجتمع امور تربیتی و زائرسرای دانش آموزی در مهران و سایر شهرستان های استان خبر داد.

وی با اشاره به اختصاص خوابگاه و سازمان دانش آموزی باظرفیت اسکان بیش از ۲۵۰ نفر در روز بیان کرد: فضاهای اداری و آموزشی استان ایلام ظرفیت اسکان بیش از دو هزارو ۲۰۰ نفر در روز را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین به هماهنگی با مدارس در شهرهای چوار ، چرداول ، ایوان ، ملکشاهی و دهلران در ساعات تعطیلی مدارس در جهت اسکان زائران اشاره کرد و افزود : در شرایط خاص امکات استفاده از ۶ نمازخانه و سالن آموزشی با ظرفیت اسکان بیش از دو هزار نفر دیگر وجود دارد.

رستم زاد همچنین از اختصاص فضای برخی مکان های آموزشی و ادارات در جهت استفاده بعنوان پارکینگ خودروی زائران خبر داد و بر حضور نیروهای اداری و آموزشی در موکب ها در جهت خدمت رسانی به زائران تاکید کرد.

وی یادآورشد: استفاده از خودروهای آموزش و پرورش ، در جهت انجام ماموریت سایر ادارات در راستای فعالیت های اربعین حسینی از دیگر اقدامات و فعالیت های این اداره کل می باشد.

انتهای پیام/ د

اسکان زائران در مدارس استان

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.