آمادگی استان مرکزی برای پذیرایی از زائران اربعین در ایران و عراق

موکب‌های استان مرکزی در ایران و عراق آماده پذیرایی زائران اربعین حسینی هستند.

آمادگی استان مرکزی برای پذیرایی از زائران اربعین در ایران و عراقامیدی دبیر ستاد اربعین استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: موکب‌های استان مرکزی در داخل و خارج کشور به زائران اربعین سید و سالار شهیدان خدمت رسانی می‌کنند.

امیدی افزود: ۱۵ موکب در میادین ورودی استان مرکزی مستقر هستند و خدماتی که ارائه می‌دهند شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده‌های پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: از موکب استان مرکزی هم که در عراق مستقرند تعداد ۲۸ موکب در نجف اشرف، ۴ موکب در کربلای معلی، یک موکب در کاظمین و بقیه موکب‌ها در مستقردر مسیر پیاده روی زائران از نجف تا کربلا به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام مرادی معاون فرهنگی ستادعتبات عالیات استان مرکزی هم از آمادگی این استان برای خدمت رسانی به زائران خبردادو گفت: در کنارموکب‌ها مسائل فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، زیارت عاشورا، مراسم عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت و مداحی نیز برگزار خواهد شد.

استان مرکزی در مسیر عتبات عالیات قرار دارد و حدود 30 درصد از زائران ایرانی اربعین حسینی برای رسیدن به عراق از استان مرکزی عبور می کنند.

انتهای پیام / ج

پذیرایی از زائران اربعین در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.