مدیر حج و زیارت استان یزد مطرح کرد؛

ثبت نام ۳۵ هزار یزدی برای پیاده روی اربعین

مدیر حج و زیارت استان یزد از ثبت نام ۳۵ هزار یزدی برای پیاده روی اربعین خبرداد و گفت: تاکنون ۳۳ هزار فقره روادید برای این زائران صادر شده است.

علی اصغر شریفی  مدیر حج و زیارت استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تاکنون ۳۵ هزار یزدی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد۳۳ هزار نفر ویزا دریافت کردند.

شریفی افزود: زائران برای ثبت نام پیاده روی اربعین هر چه زودتر به سامانه سماح یا به یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه کنند.

وی گفت: با استقرار دفتر موقت صدور ویزا از سوی کنسولگری عراق در استان یزد، شاهد کاهش زمان صدور ویزا شده ایم به گونه‌ای که ۲۴ تا ۴۸ ساعت به عنوان زمان صدور ویزا است.

  مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه تمام یزدی‌ها از مرز چزابه به سفر عتبات عالیات اعزام می شوند از همه زائران خواست تا هنگام مراجعه به مرز حتما ویزا و گذرنامه خود را به همراه داشته باشند.

در سال گذشته ۲۹ هزار نفر از استان روادید سفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که امسال افراد ثبت‌نام‌شده در سامانه سماح نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد دارد.

انتهای پیام/ی

ثبت نام ۳۵ هزار یزدی برای پیاده روی اربعین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.