معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

بیش از ۳۵ هزار زائر پاکستانی اربعین وارد کشور شدند

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳۵ هزار نفر از زائران پاکستانی اربعین تاکنون از طریق مرز «میرجاوه» وارد کشور شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی در جلسه ستاد اربعین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ابتدای ورود زوار تاکنون بیش از سی و ۵ هزار نفر از زوار پاکستانی برای حضور در مراسم اربعین امام حسین علیه السلام از طریق مرز میرجاوه وارد جمهوری اسلامی ایران شده و خدمات دریافت کرده اند.

معاون امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: این زائران پس از انتقال به زاهدان در زائر سرای امام رضا (ع) استراحت می‌کنند و از آنجا به سمت مشهد مقدس و مرز‌های غربی کشور رفته و سپس راهی کشور عراق می‌شوند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده امسال تسهیلات بهتری نسبت به سال گذشته از لحاظ ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی برای این زائران فراهم شده است.

مرعشی گفت: در روز‌های اخیر با وجود روند رو به افزایش و ازدحام زوار پاکستانی، مردم استان اعم از شیعه و سنی پای کار آمده اند و با شور و علاقه و برپایی موکب و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی از این زائران استقبال می‌کنند.

 

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ زائران حسینی

برچسب ها: اربعین ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار