امیرحسین رهنما:

دغدغه اصلی هیأت های کشتی تامین منابع مالی است/پشتوانه سازی را جدی دنبال می کنیم

رئیس هیأت کشتی استان سمنان گفت:یکی از دغدغه های ما در کشتی استان بحث منابع مالی است و به طور حتم اگر منابع مالی خوبی داشته باشیم موفق تر عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امیرحسین رهنما رئیس هیأت کشتی استان سمنان با بیان این مطلب افزود:یکی از دغدغه های ما در کشتی استان بحث منابع مالی است به طوری که اگر منابع مالی خوبی داشته باشیم می توانیم موفق تر عمل کنیم قطعا کار در کشتی استان ها نیاز به پول دارد و برگزاری مسابقات و اردوها هزینه بَر است.

وی تصریح کرد:در حال حاضر مشکل اصلی هیأت های کشتی استان ها منابع مالی است چراکه اگر منابع مالی هیأت ها تأمین نشود، کشتی به حرکت در نمی آید، بهرحال انجام کار هزینه هایی را در پی دارد که امیدواریم مسئولین ورزش نگاه ویژه ای به هیأت های کشتی به خصوص کشتی استان ها داشته باشند.

رهنما با اشاره به رقابت های قهرمانی کشور اظهار داشت:تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان سمنان در رقابت های کشتی قهرمانی کشور که در گروه ج در شهرستان سیرجان برگزار شد توانست عنوان قهرمانی را از آن کند و برگزاری اردوهای آماده سازی، استفاده از مربی مازندرانی و تمرین مشترک با کشتی گیران مازندرانی و گلستانی عامل موفقیت تیم کشتی آزاد بزرگسالان سمنان در مسابقات قهرمانی کشور بود.

وی ادامه داد: امسال رقابت های قهرمانی استان را زودتر برگزار کردیم و کشتی گیران تا زمان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور 2 ماه در اردوی آماده سازی حضور داشتند ضمن اینکه از یکی از مربیان با تجربه استان مازندران نیز در کادر فنی تیم خود بهره بردیم و کشتی گیران نیز با توجه به فاصله زمانی کم سمنان تا استان های مازندران و گلستان در تمرینات مشترک با کشتی گیران این استان ها نیز شرکت کردند.

 

 تصریح کرد: البته برگزاری مسابقات مختلف در استان که باعث تشویق هرچه بیشتر و تبلیغ کشتی بود نیز را می توان از عوامل دیگر موفقیت کشتی استان نام برد.

وی در مورد برنامه های خود در کشتی استان تصریح کرد: ما سال گذشته و امسال دو میزبان دو مسابقه قهرمانی کشور در شهرستان های دامغان و شاهرود بودیم و قصد داریم با توجه به ظرفیت های استان یک رقابت بین المللی را در شهرستان شاهرود برگزار کنیم.

رهنما ادامه داد: با تعاملی که با آموزش و پرورش داشتیم بحث کار بر روی پشتوانه ها و کشتی گیران پایه را به طور جدی دنبال می کنیم به طوری که در حال حاضر چندین کشتی گیر استان در مرحله نهایی جشنواره کشوری که قرار است 12 تا 15 آبان ماه در آبادان برگزار شود شرکت کنند. از سوی دیگر بحث برگزاری کلاس های مربیگری و داوری کشتی در استان را هم به جد پیگیری می کنیم و معتقدیم که برگزاری این کلاس ها به رشد کشتی استان کمک می کند.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان با تشکر از حمایت های فدراسیون کشتی اظهار داشت: فدراسیون کشتی حمایت های خوبی از کشتی استان ها انجام داده اما در حال حاضر ما در بعضی از امکانات برگزاری مسابقات نظیر تشک کشتی، سکوی برگزاری و اسکوربرد مشکل داریم که امیدواریم این مشکلات حل شود.


بیشتر بخوانید:اعلام برترین هیأت های کشتی استان ها در سال 96


انتهای پیام/

اظهارات رهنما درباره وضعیت کشتی در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار