آیا مدیرمیراث فرهنگی علی آبادکتول کارمند اداره دامپزشکی است؟

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان درباره برخی مطالب منتشره در فضای مجازی پیرامون انتصاب مدیر جدید میراث فرهنگی علی آباد کتول توضیحاتی داد.

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ گفت: آقای طبرسا که به تازگی به سمت مدیر میراث فرهنگی شهرستان علی آباد کتول منصوب شده دارای مدرک مدیریت است و علاوه بر ۱۰ سال سابقه کار در دامپزشکی، ۱۰ سال کار در محیط زیست، دو سال تجربه کار در زمینه ایرانگردی و جهانگردی دارد و یک سال اخیر هم در اداره میراث فرهنگی مشغول بوده است.

وی گفت: تخصص و کارآمدی وی در زمینه مدیریت مورد تایید است و در انتصاب وی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و نماینده هم نظر مثبت داشته اند.

وی در پاسخ به چرایی این انتصاب گفت: بیشتر نیرو‌های میراث فرهنگی گلستان در مرکز استان مستقر هستند و ما در شرق استان نیرو‌های رسمی نداریم و پیش ازاین هم برای پوشش این مناطق از دستگاه‌های دیگری مانند، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، ارشاد اسلامی و حوزه هنری هم استفاده کرده ایم.

انتصاب آقای طبرسا به عنوان مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول دستمایه انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و حاشیه‌هایی به همراه داشته است.

انتهای پیام/م
 

توضیح مدیدکل میراث فرهنگی در مورد انتصاب مدیر جدید میراث فرهنگی علی آبادکتول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار