فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد؛

دستگیری۹ سارق و ۱۵ معتاد متجاهر در قم/کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی درقم

سرهنگ جعفریان گفت:۹ سارق و ۱۵ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح قدر ۲ در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی بخش کهک این استان دستگیر شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ مراد حسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم روز دوشنبه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی بخش کهک شامل شهر کهک و روستاهای کرمجگان،‌ قبادبزن، دستگرد و میم برگزار شد.

جعفریان در ادامه نتایج این طرح را شامل کشف 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه خودروی سرقتی، توقیف 8 دستگاه موتورسیکلت، 7 دستگاه خودروی ضایعاتی متخلف، مقادیری موادمخدر و آلات استعمال موادافیونی و همچنین دستگیری 9 تن از سارقان منازل فصلی سطح بخش، یک خرده فروش و 15 معتاد متجاهر برشمرد.

وی هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

کهک از بخش های پنجگانه قم می باشد و تا مرکز شهر قم حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به ایام اربعین حسینی(ع) و تشرف زائران کربلا، بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه هنگام رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ مختار پناهی  اضافه کرد:در ایام اربعین شاهد خیل عظیم مسافران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) از این استان به سمت مرزهای جنوب غربی وغرب و بالعکس هستیم که با توجه به بعد مسافت، هشدارهای آموزشی و ترافیکی قبل و حین سفر لازم و ضروری است.

وی افزود: رانندگان در حین سفر با توجه به مسافت طولانی بدون عجله و شتاب و با آرامش کامل در هر 2ساعت رانندگی 15 دقیقه در مکان های تعیین شده و امن استراحت داشته و از توقف کردن غیر اضطراری در حاشیه راه پرهیز کنند و از سرعت و سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ اکیدا خودداری کرده و به تابلوها و علائم هشدار دهنده توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی حتما قبل از سفر استراحت کافی داشته و از داروهای خواب آور جدا خودداری کنند و همچنین از سالم بودن خودرو خود از قبیل بازدید از سلامت لاستیک های خودرو، چراغ ها، زنجیر چرخ، علائم هشدار دهنده و تجهیزات گرمایشی و ایمنی مطمئن شوند.

پناهی در پایان از مسافران خواست، در صورت بروز مشکل و نیاز به پلیس، با شماره 110 انتظامی یا 120 راهور و یا 02188255555 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.