مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه در سمنان:

ارتقای خدمت‌رسانی به مردم از اهداف قوه قضائیه است/تکریم ارباب‌رجوع اولویت دادگستری ها

حمیدرضا رستمی ارتقای خدمت‌رسانی به مردم را اولویت قوه قضائیه دانست و گفت: تکریم ارباب‌رجوع باید در اولویت باشد که دراین‌باره اقدامات خوبی رخ‌داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا رستمی مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه در نشستی با روسا و معاونان دادگستری استان سمنان گفت: دادگستری‌ها در اقدام‌های تحول‌آفرین قوه قضائیه پیشرو محسوب می‌شوند زیرا دادگستری در زمره نهادهایی است که به‌واسطه ارتباط تنگاتنگ با ارباب‌رجوع می‌بایست در اجرای طرح تکریم مردم و ارتقای خدمات پیشگام باشد که دراین‌باره در سطح استان سمنان خوشبختانه اقدامات خوبی رخ‌داده است.

وی برنامه‌ریزی، محاسبه و نظم در تمهید تجهیزات و امکانات در اماکن قضایی را ویژگی‌های یک دادگستری خوب دانست و افزود: تبیین مدل ارزیابی تکریم ارباب‌رجوع پرداخت یک ضرورت در دستگاه قضایی است.

رستمی بیان کرد: مراجع به قوه قضائیه در محورهایی مانند شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی، تمهید امکانات، تجهیزات و تسهیلات جانبی، اخلاق و رفتار مناسب، خدمات الکترونیک و غیرضروری، ارتباط و پاسخگویی به درخواست‌ها و غیره دستگاه قضا را ارزیابی می‌کنند که باید تلاش کنیم در این زمینه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام / گ

حضور مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.