رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:

در ایام اربعین تئاتر خروش مختاردرنهاوند اجرا می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت ایام راهپیمایی عظیم اربعین تئاتر خروش مختار در سالن نمایش این اداره برای علاقه مندان نمایش داده می شود.

در ایام اربعین تئاتر خروش مختاردرنهاوند اجرا می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زینب سیف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت:در این نمایش که اولین بار است با موضوع قیام مختار در ایام اربعین نمایش داده می شود به انتقام و قیام مختار پس از واقعه عاشورا پرداخته شده.

وی گفت: این تئاتر به نویسندگی سهم الدین دارایی و کارگردانی میثم دارایی دو نفر از هنرمندان خوب نهاوندی است که در حال حاضر در مرحله بازبینی است و قرار است تا پایان هفته به اجرای نهایی برسد.

سیف افزود: سهم الدین دارایی و فرزندش میثم دارایی از هنرمندان خوب نهاوند هستند که در کارنامه هنری آنها ایفای نقش و کارگردانی در چندین فیلم سینمایی تله تئاتر و فیلم و بازیگری در نقش های مختلف دیده می شود.

وی بیان کرد: این هنرمندان نهاوندی با هدف آشنا کردن نسل جوان با هنر تئاتر مذهبی دینی و تاریخی در شهرستان نهاوند است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت:خروش مختار برای عموم علاقمندان به تئاتر تا پایان هفته در سالن اندیشه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) دراداره فرهنگ و ارشاد شهرستان به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/ب

در ایام اربعین تئاتر خروش مختار در نهاوند اجرا می شود

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار