عنوان Red Dead Redemption 2 از کدام فیلم‌های سینمایی تأثیر گرفته است؟

محبوب‌ترین و مورد انتظارترین عنوان بازی سال ۲۰۱۸ یعنی Red Dead Redemption 2 از عناوین مختلف فیلم‌های سینمایی تأثیر گرفته است؛ این فیلم‌ها را بشناسید.

عنوان Red Dead Redemption 2 از کدام فیلم‌های سینمایی تأثیر گرفته است؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی است که طرفداران بازی‌های ویدئویی مخصوصاً دارندگان کنسول‌های PS4 و Xbox One منتظر عنوان جدید و دنیای باز کمپانی بازی‌سازی Rockstar Games به نام Red Dead Redemtion 2 هستند. این عنوان جذاب و پرطرفدار اواخر این ماه میلادی و در تاریخ 4 آبان عرضه می‌شود. عنوان Red Dead Redemption 2 داستانی حول دوران وسترن کلاسیک را‌ روایت می‌کند؛ دورانی که یاغیان آمریکایی به دنبال کسب قدرت بودند و هر کاری را از جمله درگیری با کلانتران شهر و دیگر گروه‌های سرکش دنیای غرب انجام می‌دادند.

دوران وسترن دورانی با تاریخ عجیب بوده که به ژانر چندین و چندهزار فیلم محبوب در هالیوود یا کشورهای دیگر تبدیل شده است. این ژانر در دوران دهه 80 و 90 به عنوان محبوبترین ژانر در بین فیلمسازان تبدیل شده بود و فیلم‌های زیادی درباره دوران وسترن ساخته شد. این تأثیرگذاری و یاغی‌گری‌های برخی شخصیت‌ها در دوران وسترن باعث شد این دوران روی داستان‌های کوتاه، رمان‌ها، سریال‌های تلویزیونی و به تازگی کتاب‌های کمیک و بازی‌های ویدئویی تأثیر بگذارد.

Red Dead Redemption 2 به زودی عرضه می‌شود و طرفداران این بازی ویدئویی به دنبال جزئیات بیشتر از این بازی هستند تا بیشتر با داستان آن آشنا شوند. گفته شده Red Dead Redemption 2 از 15 عنوان سینمایی تأثیر پذیرفته که برای ارتباط بیشتر با داستان آن باید آن‌ها را دید. در ادامه لیست این فیلم‌ها را مشاهده کنید:

  1.  سه‌گانه The Man with No Name
  2.  جانگو
  3.  سکوت بزرگ
  4. دسته وحشی
  5.  روزی روزگاری در غرب
  6. مک کیب و خانم میلر
  7. دشت‌های بلند
  8. نابخشوده
  9. سنگ قبر
  10. مرد مرده
  11. قتل جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل
  12. شهامت واقعی
  13. جانگوی آزاد شده
  14. بازگشته
  15. هشت نفرت‌انگیز

گفتنی است، Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ 4 آبان روانه بازار شود. این بازی هیجان‌انگیز قرار است برای دو کنسول‌ خانگی PS4 و Xbox One منتشر شود و برای رایانه‌های شخصی تولید نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: عنوان Red Dead Redemption 2 از کدام بازی‌ها تأثیر پذیرفته است؟


انتهای پیام/

Red Dead Redemption 2 از 15 عنوان فیلم سینمایی تأثیر گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار