هفته نهم لیگ دسته اول؛

صدرنشینی مس کرمان در روز پیروزی ۵ گله شاگردان فراهاد کاظمی

هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری ۴ بازی پیگیری شد.

صدرنشینی مس کرمان در روز پیروزی ۵ گله شاگردان فراهاد کاظمیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، هفنه نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(دوشنبه) با برگزاری ۴ بازی پیگیری شد که طی ان ۲ تیم حریفانشان را شکست دادند و ۲ بازی هم با تساوی به اتمام رسید.

در نخستین بازی امروز نود ارومیه در خانه خود مقابل شهرداری ماهشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد. فرزاد محمدی(۴۷) برای ارومیه ای ها و محمد پورسواریان(۳۰) برای شاگردان داود مهابادی در تیم شهرداری ماهشهر گلزنی کردند.با این تساوی نود ارومیه ۷ امتیازی شده و در رتبه یازدهم قرار گرفت و شهرداری چی های ماهشهری هم با ۶ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماندند.

تیره روزی های ملوان در روزی که دیگر فرهاد پورغلامی را هم به عنوان سرمربی روی نیمکت نداشت و ۲ بازیکن قدیمی این تیم یعنی پژمان نوری و مازیار زارع به صورت مشترک هدایت انزلی چی ها را برعهده داشتند با تساوی بدون گل در ورزشگاه تختی ادامه یافت تا با این تساوی خانگی ملوان ۴ امتیازی شده و همچنان قعرنشین باشد. شاگردان مجید صالح در تیم فجرسپاسی هم با ۶ امتیاز روی پله دوازدهم جدول ایستادند.

پرسپولیس پاکدشت در دیداری خانگی با نتیجه قاطعانه پنج بر یک شهرداری تبریز را از سد راه برداشت و با ۱۲ امتیاز به رتبه پنجم صعود کرد. مرتضی خراسانی(۳۴) محمد عبادزاده(۴۰ و ۵۶) پیام ملکیان(۷۰) و محمد رحمتی(۷۲) برای شاگردان فرهاد کاظمی و حسین قره داغی(۶۶) برای شهرداری گل زدند. شهرداری هم با ۷ امتیاز قبلی اش در رده دهم قرار گرفت.

در آخرین بازی امروز مس کرمان در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود کارون اروند خرمشهر را شکست داد. مهدی تیکدری(۱۹) مهرداد قنبری(۶۳) و سجاد حیدری(۷۹) برای شاگردان نادر دست نشان موفق به گلزنی شدند و تک گل تیم اکبر میثاقیان را هم حمید نعمتی(۳۲- پنالتی) به ثمر رساند. مس با این پیروزی ۱۹ امتیازی شده و به صدر جدول راه یافت اما کارون با همان ۱۰ امتیاز قبلی اش در رده نهم جای گرفت.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - نود ارومیه/ تقابل شاگردان برانکو با حریف گمنام

واکنش مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک به خبر دستگیری یک سرمربی

برترین گلزنان لیگ دسته اول تا پایان هفته ششم


انتهای پیام/

نگاهی به نتایج هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار