امیرآبادی فراهانی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

تشکیل ۴ کمیته در فراکسیون ولایی برای بررسی وزرای پیشنهادی دولت/نظر مثبت نمایندگان ولایی به برنامه‌ها و پاسخ‌های شفاف شریعتمداری

عضو مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار در کمیته مربوطه در عصر امروز خبر داد.

تشکیل ۴ کمیته در فراکسیون ولایی برای بررسی وزرای پیشنهادی دولت/نظر مثبت نمایندگان ولایی به برنامه‌ها و پاسخ‌های شفاف شریعتمداریاحمد امیرآبادی فراهانی عضو مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بررسی وزرای پیشنهادی دولت در این فراکسیون گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی برای بررسی وزرای پیشنهادی دولت چهار کمیته تشکیل داد.

وی تصریح کرد: در کمیته بررسی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بنده به همراه محمد دهقان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، مصری، بهمنی و داریوش اسماعیلی حضور داریم و امروز عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ جلسه‌ای با حضور شریعتمداری برگزار کردیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: موارد بسیاری در حوزه صنعت و معدن اتفاق افتاده  است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شریعتمداری پاسخ‌های روشنی به سوالات داد.

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: شریعتمداری همچنین در این نشست برنامه‌های خود را در حوزه وزارت کار درباره کارگران، بازنشستگان، هدفمندی یارانه ها، رسیدگی به اقشار محروم ارائه کرد.

وی ادامه داد: پاسخ‌ها و اظهارات شریعتمداری بسیاری از ابهامات را رفع کرد بر این اساس جمع‌بندی این کمیته نسبت به وی مثبت است. 

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: قرار است این کمیته فردا در مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی گزارش خود را ارائه کند، این مجمع نظر نهایی خود را درباره شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار