فرمانده مرزبانی کشور:

زائران بدون هیچ مشکلی در حال تردد از پایانه های مرزی هستند/ فرمانده مرزبانی عراق:تامین امنیت زوار در اولویت است

همه زائران با در دست داشتن مدارک قانونی بدون هیچ مشکلی در حال تردد از پایانه های مرزی از جمله مهران هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور روز دوشنبه در نشست مشترک با فرمانده مرزبانی عراقی در مرز مهران اضافه کرد: همه زائران با در دست داشتن مدارک قانونی بدون هیچ مشکلی در حال تردد از پایانه های مرزی از جمله مهران هستند.
 
وی افزود: مرزبانی با تمامی امکانات برای تسهیل در تردد و امینت زوار اربعین گام بر می دارد و قطعا در این راه مرزبانان عرافی هم همکاری زیادی دارند.
 
سردار رضایی تصریح کرد: با مرزبانان عراقی برای تامین امنیت مرزهای غربی توافقات خوبی از جمله ایجاد گشت های مشترک صورت گرفته است.
وی افزود: یکی دیگر از توفقات صورت گرفته افزایش نیروها برای تسهیل در تردد مرزهای سه گانه بود که این مهم نیز انجام می شود.
حامد عبدالله فرمانده مرزبانی عراق نیز گفت: تامین امنیت و تسهیل در تردد از بعد از مرز مهران یعنی مرز زرباطیه تا کربلا و نجف در اولویت مرزبانی عراق است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
 
حامد عبدالله اضافه کرد: همه تمهیدات لازم برای جابجایی زوار اربعین در عراق اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، با مسئولان ایرانی برای همکاری های بیشتر هم آمادگی کامل داریم.
 
وی گفت: یک نشست دیگر برای تسهیل در تردد زوار اربعین در عراق با حضور مرزبانان ایران و عراق برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ب
 

نشست مشترک فرمانده مرزبانی کشور با فرمانده مرزبانی عراقی در مرز مهران 

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.