بازپس گیری مناطقی در ساحل غربی یمن در عملیاتی بی‌سابقه

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی گسترده در ساحل غربی توانستند مواضع متجاوزان و مزدوران را به طور کامل به کنترل خود درآورند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی یک عملیات تهاجمی گسترده که از چند محور به مواضع دشمن در جنوب منطقه «کیلومتر ۱۶» در ساحل غربی انجام دادند، توانستند مواضع متجاوزان و مزدوران را به طور کامل به کنترل خود درآورند و دشمن را از آن بیرون برانند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیرو‌های یمنی گفت: در این عملیات شمار زیادی از نیرو‌های دشمن کشته یا زخمی شدند و بیش از ۱۴ دستگاه خودرو و ۹ نفربر منهدم و مقادیر زیادی سلاح نیمه سنگین و مهمات به غنیمت گرفته شد.  

سرتیپ سریع در گفتگو با خبرگزاری «سبأ» افزود این عملیات با پیشروی و گلوله باران و موشک باران مواضع و تجمعات متجاوزان و مزدوران آن‌ها صورت گرفت.  

او افزود تیم مهندسی، عملیاتی را با نفوذ بی سابقه به خطوط دشمن، موسوم به عملیات «وفاداری به خون شهدای مهندسی» انجام داد و بمب‌ها و مواد منفجره‌ای را در دل مواضع نیرو‌ها و تجهیزات نظامی دشمن کار گذاشت که منجر به کشته یا زخمی شدن شمار زیادی از آن‌ها و انهدام تعدادی از خودرو‌های دشمن شد.  

او اضافه کرد: جنگنده‌های متجاوزان تجمعات مزدورانی را که مواضع خود را در این منطقه از دست داده بودند به شدت بمباران کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار