لزوم رفع مشکلات مدارس در باغملک

بخشدار مرکزی باغملک گفت: به دهیاری‌ها توصیه کردیم اولویت‌های کاری خود را بر رفع مشکلات مدارس و ایجاد شرایط مناسب حضور دانش آموزان در آموزشگاه‌ها قرار دهند.

بهمن تامرادیان نژاد، بخشدار مرکزی باغملکدر گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: به دهیاری ها توصیه کردیم اولویت های کاری خود را بر رفع مشکلات مدارس و ایجاد شرایط مناسب حضور دانش آموزان در آموزشگاه ها قرار دهند.

وی افزود: دهیاری ها در بختکان  و لالب در هر مدرسه 3 میلیون ریال در جهت رفع مشکلات مدارس هزینه کرده اند و در کلتندر نیز شکستگی لوله آب آموزشگاه توسط دهیاری اصلاح شد.

 تامرادیان نژاد عنوان کرد: رایزنی های خوبی با بنیاد برکت آغاز کرده ایم که امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود و کمک های خوبی برای دانش آموزان در روستاها دریافت کنیم.

بخشدار مرکزی باغملک بیان داشت: نشاطی که درس تربیت بدنی در مدارس ایجاد می کند زمینه یادگیری دروس پایه را در دانش آموزان فراهم می کند و تاثیر زیادی بر یادگیری دانش آموزان دارد. لذا بخشداری آمادگی لازم را در برگزاری هرچه بهتر المپیادهای ورزش در حوزه روستاها و دهیاری ها اعلام می دارد.

انتهای پیام/م

حل مشکلات مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.