معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد؛

مدیریت تامین و مصرف آب استان یزد به طور مستمر پیگیری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: طبق دستور استاندار برنامه بازید میدانی از یزد تا دریای عمان در دستور کار قرار گرفته است.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۲ موضوع مدیریت تامین آب و مصرف آب در دستور کار قرار گرفته گفت: بدین منظور در هفته ۲ جلسه در استانداری یزد برگزار می شود طبق دستور استاندار  برنامه بازید میدانی از یزد تا دریای عمان در دستور کار قرار گرفته است.

صادقیان با اشاره به  تامین آب  استان  از خط اول انتقال افزود: خط دوم  انتقال آب در بهشت آباد و خرسان، خط سوم در خلیج فارس و چهارم در دریای عمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت : قبل از سرمایه گذاری در خصوص آب رسانی از دریای عمان باید مطالعات اولیه برای تخصیص درست و مناسب را انجام دهیم.

صادقیان با اشاره به برنامه استان برای تامین آب در ۶ ماهه اول سال در بخش‌های مختلف تا افق ۱۴۰۰ افزود: برنامه ریزی این است که در بخش کشاورزی ۵۰۰میلیون متز مکعب برداشت زیرزمینی را کاهش دهیم.

وی گفت: دربخش آب شرب ۱۰ میلیون متر مکعب صرفه جویی، در بخش خانگی بسته تشویقی و کاهش در بخش اماکن عمومی و مذهبی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

صادقیان گفت: در بخش ساختمان جدا سازی آب‌های خاکستری در دستور نظام مهندسی قرار داده ایم و در ۶ ماهه اول سال جاری کاهش ۲۸ درصدی آب شرب در فضای سبز داشته ایم.

انتهای پیام/ی

تلاش مسئولان برای حفظ امنیت خط انتقال آب به یزد

برچسب ها: کم آبی ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار