نماینده فقیه در استان و امام جمعه ایلام خبر داد؛

احداث زائرسراهای ثابت در مرز مهران

نماینده فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید زائرسراهای ثابت و در شأن زائران در مرز مهران با تعداد در مسیرهای متفاوت احداث شود.

احداث زائرسراهای ثابت در مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مرز مهران گفت: باید زائرسراهای ثابت و در شأن زائران در مرز مهران با تعداد در مسیرهای متفاوت احداث شود که هم در سرما و هم در گرما بتواند جای مناسبی برای زوار باشد.

کریمی تبار اضافه کرد:وضعیت تردد زائران اربعین حسینی به نحو مطلوب در مرز مهران در حال انجام است.

وی بیان کرد: طوفانی که شهر مهران را فرا گرفت در اولین فرصت و با تلاش های مسئولان و تشکیل ستاد بحران در مرکز استان و حضور فیزیکی در محل حادثه، زائران به اماکن امن هدایت شدند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های لازم، زائران در منازل مردم، مساجد و مدارس شهر مهران اسکان داده شدند و مشکل به خوبی مدیریت شد.

کریمی تبار با تقدیر و تشکر از مردم مهمان نواز مهران در شب طوفان افزود: با تلاش های انجام گرفته و حضور همیشه و پررنگ مردم مشکل حل شده و هم اکنون کار تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی در ادامه با تقدیر از همه عوامل نظامی و انتظامی در طی این ایام یادآورشد: یکی از موضوعات مهمی که در شب طوفان در مهران بسیار مورد استفاده و حتی باعث شد تا از جان زائران محافظت کند، «حسینیه سپاه مستقر در مرز مهران" بود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه به چنین اماکنی در مسیر پل زائر تا مرز مهران نیاز مبرم و جدی وجود دارد، عنوان کرد: باید شبیه به چنین زیرساخت هایی در مرز مهران اهتمام جدی شود.

انتهای پیام/ د

لزوم ایجاد زائرسراهای ثابت در مهران

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.