ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در سفر به ایرانشهر:

سیستان و بلوچستان بیشترین آمار بازمانده از تحصیل را دارد

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: سیستان و بلوچستان بیشترین آمار بازمانده از تحصیل در سطح کشور را دارد که تلاش می‌شود این آمار کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، معصومه ابتکار در مراسم افتتاح مدرسه خیریه «مهربانی پارس» در محله «چاه جمال» ایرانشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل و پیگیری اجرای طرح خودیاری آموزش و پرورش در خصوص تقویت و حمایت از راه اندازی مدارس در مناطق محروم است.

وی بیان کرد: این فضای آموزشی با ۶ کلاس درس برای دختران بازمانده از تحصیل در محله چاه جمال واقع در حاشیه شهر ایرانشهر با هدف فراهم کردن زمینه فراگیری علم و دانش برای بازماندگان از تحصیل راه اندازی شد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از خیران، آموزش و پرورش و موسسه مردم نهاد کنشگران پارس برای ساخت این مدرسه تقدیر کرد و گفت: همه ما باید در فراهم کردن زمینه تحصیل افراد بازمانده از تحصیل احساس مسئولیت کنیم.

وی افزود: در این فضای آموزشی دختران بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

ابتکار اظهار داشت: بازگرداندن کودک بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت از اهداف معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/پ

ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در سفر به ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار