کشتی‌آرای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

قیمت جهانی طلا تغییر محسوسی داشته است/ قیمت سکه ۳۰۰ هزار تومان حباب دارد

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: هم اکنون قیمت جهانی طلا تغییر مختصری داشته است.

قیمت جهانی طلا تغییر محسوسی داشته است/ قیمت سکه ۳۰۰ هزار تومان حباب داردمحمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش دو دلاری و مختصر قیمت جهانی طلا اظهار کرد: طبق پیش‌بینی کارشناسان از تقاضای بازار برای خرید طلا در هفته‎های آینده، امکان تغییر در قیمت جهانی وجود دارد.

وی افزود: به دلیل در پیش بودن عید در دو کشور پرجمعیت هند و چین و تقاضا برای خرید طلا، پیش‌بینی می‌شود، قیمت جهانی با تغییراتی مواجه شود.


بیشتربخوانید: قیمت طلا و ارز در ۳۰ مهرماه ۹۷/ چرا قیمت برخی مسکوکات ثابت است؟! 


به گفته کشتی‌آرای، هم اکنون قیمت سکه حدود ۳۰۰ هزار تومان حباب دارد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، بیان کرد:  با توجه به فصل معاملات بازار‌های نفتی، نوسانات و همچنین افزایش قیمت نفت، پیش‌بینی می‌شود این امر بر قیمت جهانی طلا تأثیرگذار باشد.

کشتی‌آرای، گفت: روند قیمت طلا و سکه حداقل تا یک هفته آینده، متأثر از قیمت جهانی است و به‌نظر می‌رسد که قیمت ارز این روز‌ها ثبات خواهد داشت بنابراین، قیمت‌ها در چند روز آینده، متأثر از قیمت ارز نخواهد بود چرا که ارز با ثبات است، اما اگر تغییراتی بر قیمت جهانی وجود داشته باشد بر قیمت طلا و سکه هم تأثیر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

قیمت طلا درهفته آتی متأثر از قیمت جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار