جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شکایت بروجردی از نماینده مردم مشهد بررسی شد/ درخواست قوه قضاییه برای تعیین تکلیف پرونده‌های متعدد محمود صادقی

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از درخواست قوه قضاییه برای تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پرونده‌های متعدد نماینده مردم تهران در این هیئت خبر داد.


شکایت بروجردی از نماینده مردم مشهد بررسی شد/ درخواست قوه قضاییه برای تعیین تکلیف پرونده‌های متعدد صادقیمحمد جواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شکایت بروجردی نماینده مردم بروجرد از کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات، گفت: بروجردی پیش از این به دلیل مصاحبه کریمی قدوسی در فضای مجازی علیه خود به این هیئت شکایتی انجام داده بود و ما دفاعیات نماینده مردم مشهد را استماع کرده بودیم.

وی ادامه داد: امروز هم بروجردی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور یافت و مطالب خود را ارائه کرد.

جمالی همچنین از استماع اظهارات یکی از شهود پرونده استیضاح ربیعی وزیر سابق کار هم خبر داد و افزود: امروز یکی از شهودی که مطلبی را درباره ادعای یکی از نمایندگان نوشته و امضا کرده بود در جلسه ما حضور یافت و مطالب خود را ارائه کرد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: همچنین درخواست قوه قضاییه برای تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پرونده‌های متعدد محمود صادقی نماینده مردم تهران هم در این جلسه بررسی شد، ما پیش از این درباره پرونده‌ها اعلام نظر کرده بودیم.

وی اظهار کرد: ما پیش از این برخی اقدامات صادقی را خلاف وظایف نمایندگی و برخی دیگر مطابق با وظایف نمایندگی اعلام کرده بودیم، اما در جلسه امروز قرار شد تا حقوقدان عضو هیئت نظارت این پرونده‌ها بررسی و اعلام نظر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار