فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

مناسب بودن زیرساخت ها و امکانات زیربنایی در مسیرهای سه گانه کشور / خروج بیش از ۷۰۰ هزار زائر از ۳ مرز

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت:زیرساخت ها و امکانات زیربنایی در مسیرهای منتهی به پایانه های مهران، چذابه و شلمچه خوب و مناسب است .

مناسب بودن زیرساخت ها و امکانات زیربنایی در مسیرهای سه گانه کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه در بازدید از مرز بین المللی شلمچه از زائران خواست برای سفر به کربلای معلی و عتبات عالیات با در دست داشتن گذرنامه و روادید به مرزهای سه گانه مراجعه کنند.

وی تردد در مرزهای سه گانه را روان توصیف کرد و افزود:با هماهنگی که با مقامات مرزبانی عراق صورت گرفت زائران با سهولت بهتری به عتبات عالیات در حال سفر می باشند.

فرمانده مرزبانی ادامه داد: تاکنون هیچ مورد خاصی در مرزهای سه گانه و مسیر تردد زائران مشاهده نشده و امنیت زائران به صورت دائمی رصد و کنترل می شود.

سردار رضایی در خصوص تامین امنیت مرز جنوب شرق کشور نیز گفت: مشکل امنیتی در مرزهای جنوب شرق وجود ندارد و هماهنگی‌ لازم با مرزبانی کشور پاکستان برای تامین امنیت مرزهای مشترک انجام شده است.

وی روند تردد زائران اتباع خارجی از مرز شلمچه را رضایت بخش توصیف کرد و افزود: بیشتر این زائران از کشورهای ترکیه، روسیه، افغانستان، ترکمنستان، پاکستان، ازبکستان و آذربایجان می باشند.

700 هزار نفر زائر اربعین ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران وارد عراق شده اند.

مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان، و مرز مهران در استان ایلام گذرگاه های زائران برای شرکت در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی در عراق است.

انتهای پیام / د

بازدید فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران  از مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.