۸۰ نفر از دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) از میبد راهی کربلا شدند

دهیار حسن آباد میبد گفت:۸۰ نفر از دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) در قالب دو دستگاه اتوبوس از شهرستان میبد راهی کربلای معلی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کارگر دهیار حسن آباد میبد گفت : ۸۰ نفر از دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) در قالب دو دستگاه اتوبوس از شهرستان میبد راهی کربلای معلی شدند.

کارگر با اشاره به اینکه  نخستین کاروان پیاده اربعین به کربلای معلی از میبد امروز اعزام شد افزود: این کاروان هر ساله یک هفته مانده به اربعین حسینی، از امام زاده ابوالقاسم پیر چراغ بیده حرکت می‌کنند تا خودشان را به حماسه بزرگ پیاده روی اربعین برسانند.

وی با بیان اینکه امسال از این محل بیش از ۲۴۰ نفر از برادران و خواهران در قالب ۶ دستگاه اتوبوس راهی کربلا می‌شوند افزود: این افراد در شارع شهداء درباب الراس اسکان داده خواهند شد که نزدیک‌ترین مسیر برای حرم اباعبدالله الحسین (ع) است.

 دهیار حسن آباد میبد گفت : تمامی تدارکات و پذیرایی از این زائران یک هفته قبل با کامیون ارسال شده است و موکب‌ها به پا شده است و از سوم آبان به مدت ۱۰ شب روزانه، برای هزار نفر غذا طبخ و بین زائران توزیع می شود.

انتهای پیام/ی

اعزام نخستین کاروان پیاده اربعین به کربلای معلی از میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار