اجرای طرح نماد در شهرستان بهار

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح نماد در شهرستان بهار خبر داد.

اجرای طرح نماد در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان  بیان کرد:در طرح نماد مجموعه‌ نظام‌ یافته‌ای از برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی- اجتماعی برای مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی از طریق مداخله به موقع و موثر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه «طرح نماد» به خوبی در دوره‌های مختلف تحصیلی عملیاتی شده است، افزود: در فاز دوم اجرای این طرح، در سال تحصیلی 98-97 این طرح به صورت پایلوت در تمام مدارس شهرستان بهار اجرایی می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان اینکه «طرح نماد» در سال 96 در ناحیه یک همدان و شهرستان ملایر به صورت آزمایشی در هر3 دوره تحصیلی به اجرا درآمد، گفت: در سال تحصیلی گذشته 12 آموزشگاه استان به صورت پایلوت این طرح اجرا شد.

جعفری بر اهمیت ورود به موضوع مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: سال گذشته در 12 آموزشگاه 2 هزار و 542 نفر از دانش‌آموزان در 80 کارگاه آموزشی 2 ساعته تحت آموزش مهارت‌های ارتقایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این پروژه در فاز دوم در سال تحصیلی 98-97 باید در شهرستان هایی انجام شود که حداکثر دارای 130 آموزشگاه هستند، خاطرنشان کرد: امسال شهرستان بهار به عنوان مجری این طرح انتخاب شده است.

انتهای پیام/ب

طرح نماد در شهرستان بهار اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.