تعمیر خوابگاه آسیب دیده دانشگاه فرهنگیان بوشهر به زودی

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: خوابگاه دانشجویان دختر این دانشگاه که دو روز پیش دچار آتش سوزی شد، به زودی تعمیر می‌شود.

تعمیر خوابگاه آسیب دیده دانشگاه فرهنگیان بوشهر به زودیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر مولایی افزود: آتش سوزی عصر دوشنبه ۳۰ مهر رخ داد و باعث شد سه سوییت خوابگاه دانشجویان دختر این دانشگاه آسیب ببیند.

وی ادامه داد: دو سوییت کامل آسیب دیده‌اند و به یک سوییت هم ۴۰ درصد خسارت وارد آمده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر با اشاره به اینکه ۲۴ دانشجو در این سوییت‌ها سکونت داشتند، بیان کرد: دانشجویان بر اثر آتش سوزی آسیب ندیدند و فقط یکی از آن‌ها هنگام خروج از خوابگاه پایش پیچ خورده و شکسته است.

مولایی علت حادثه را استفاده بیش از حد مجاز وسایل برقی عنوان کرد وافزود: بار زیادی به سیار‌هایی که از پریز‌ها گرفته شده بودند، وارد آمده بود به همین علت سیار‌ها داغ می‌کنند و ابتدا فرش و بعد هم دیگر وسایل آتش می‌گیرند.

وی تصریح کرد: پس از حادثه، ۱۲۰ دانشجوی ساکن طبقه دوم خوابگاه به هتل ورزش انتقال یافتند و مبلغی هم برای تامین لوازم اولیه مورد نیاز به دانشجویانی که وسایلشان در آتش سوزی از بین رفته، داده شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر خسارت این حادثه را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امروز معاون عمرانی دانشگاه فرهنگیان کشور برای بررسی خسارت‌های حادثه به بوشهر سفر کرده، پیمانکار هم برای تعمیر آمده و امیدواریم هفت تا ۱۰ روز آینده تعمیرات انجام گیرد.

انتهای پیام/ک

تعمیر خوابگاه سوخته دانشگاه فرهنگیان بوشهر۷ تا ۱۰ روز آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.