یادداشت؛

استقبال خوب از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شودکه دیدگاه های مختلفی بر برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب حاکم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عده ای معتقدند که نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت کاغذ و گران تر شدن کتابها اندک سهمی را که در سبد خانوارها داشت از دست داده و صرفا به تفریحی برای بازدید کنندگان تبدیل شده است.هر چند در این میان بن هایی نیز در اختیار بازدید کنندگان با تخفیف قرار داده شده است ولی فرقی در رونق خرید و فروش این محصول فرهنگی ایجاد نکرده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود


برخی نیز معتقدند که برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز صرفا به صورت رفع تکلیف در آمده و ناشران با همه امکانات در این نمایشگاه شرکت نمی کنند و صرفا به حضور در این رخداد فرهنگی بسنده می کنند بویژه ناشرانی که از شهرهای دیگر آمده اند ودر نتیجه مخاطبان تخصصی با مشکلاتی در تهیه کتابها ی خود روبرو هستند.


کارشناسان حوزه فرهنگ نیز معتقدند قطعا برگزاری نمایشگاه برای کلانشهر تبریز یک مزیت محسوب می شود والبته اینکه در برگزاری این رویداد فرهنگی با کاستی هایی نیز مواجه باشیم و باید با رفع نقایص موجود بر پر باری برگزاری این نمایشگاه و دادن اعتبار به آن کوشا باشیم که دراین میان نقش سازمانهای فرهنگی استان بیش از پیش به حساس است.

نگارنده: حمیدمحمدی

انتهای پیام/

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.