تشییع پیکر شهید پاینده از ماموران یگان امداد پلیس در گیلان

پیکر شهید حسن پاینده از ماموران یگان امداد پلیس امروز در گیلان تشییع شد.

تشییع پیکر شهید پاینده از ماموران یگان امداد پلیس در گیلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ محمد رضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان گفت: پیکر ستوان یکم حسن پاینده، از ماموران یگان امداد پلیس که جمعه شب گذشته با ضربات چاقو یکی از اراذل و اوباش در پارک دانشجوی رشت به شهادت رسیده بود امروز از پل عراق تا میدان فرهنگ رشت تشییع شد.

وی افزود: پیکر این شهید امنیت اخلاقی پس از رشت قرار است از میدان سپاه تا میدان شهدای شهر لاهیجان هم تشییع و در زادگاهش روستای امام ده رودبنه به خاک سپرده شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: جمعه شب گذشته اکیپی از عوامل یگان امداد شهرستان رشت در حال گشت‌زنی و کنترل حوزه استحفاظی، متوجه عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت تعدادی جوان برای شهروندان در پارک دانشجوی رشت می‌شوند که به محض ورود پلیس با فحاشی و ناسزاگویی، با کارکنان پلیس درگیر شدند و متأسفانه در این جریان ستوان یکم حسن پاینده به علت اصابت ضربات چاقو به شهادت رسید.

سرهنگ محمد رضا خیرخواه تصریح کرد: متهم به سرعت، محل جنایت را به مقصدی در خارج از استان ترک می‌کند که با اقدام مؤثر عوامل انتظامی و اجرای طرح‌های عملیاتی، قبل از خروج از استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف می‌کند.

 

انتهای پیام/م.ع

خاکسپاری پیکر شهید پاینده از ماموران یگان امداد پلیس در گیلان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.