دلیل عجیبی که مدیر روابط عمومی وزارت ورزش برای تغییر ساعت فینال آسیا آورد +تصویر

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار توئیتی دلیل تغییر ساعت فینال آسیا را اعلام پس از آن توئیت خود را حذف کرد.

دلیل عجیبی که مدیر روابط عمومی وزارت ورزش برای تغییر ساعت فینال آسیایی آورد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان که پیشتر دلیل تغییر ساعت بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود کم بینایی نژاد زرد پوست عنوان کرده بود، مجبور شد این پست را از صفحه حساب کاربری خود حذف کند و در پستی جدید راجع به این ادعا توضیح داد.

ناظمی در اولین پست نوشت:

در مورد خصوصیات بینایی نژاد زرد کسی اطلاعاتی دارد؟ نکته ای را یکی از دوستانی که سال ها در ژاپن زندگی کرده می گفت: نژاد زرد در شب مشکلات بینایی جدی دارد و تغییر ساعت بازی نماینده ایران با کاشیما از نه شب به سه بعدالظهر بر همین اساس است.

دلیل عجیبی که مدیر روابط عمومی وزارت ورزش برای تغییر ساعت فینال آسیایی آورد +تصویر

این ادعا در شرایطی منتشر شده است که پیش از این قرار بود این  بازی روز یکشنبه 12 آبان ساعت 21  به وقت ژاپن برگزار شود اما سایت رسمی ای اف سی تغییر زمان بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم پرسپولیس ساعت 15:00 به وقت ژاپن میهمان کاشیما آنتلرز خواهد بود. باتوجه به اختلاف زمانی پنج و نیم ساعت بین ایران و ژاپن، این دیدار به وقت ایران حدود ساعت 9:30 صبح پخش خواهد شد.

ناظمی پس از پاک کردن این پست در حساب کاربری خود نوشت:

مطلب نقل قولی درباره تغییر ساعت بازی نماینده ایران نوشتم برای اینکه ناخواسته ممکنه موجب برداشت های دیگر شود حذف کردم و صرفا یک نقل قول بود با احترام به حریف و تماشاگرانش محترمش

دلیل عجیبی که مدیر روابط عمومی وزارت ورزش برای تغییر ساعت فینال آسیایی آورد +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.