راهیابی اثر کارگردان قزوینی به جشنواره فیلم کوتاه تهران

فیلم کوتاه « آدم پران» به کارگردانی امیر رضا جلالیان به بخش رقابتی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

محسن آقالر رییس انجمن سینمای جوانان استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ با اشاره به راهیابی فیلم کوتاه « آدم پران»به کارگردانی امیر رضا جلالیان به بخش رقابتی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت:هیئت داوران از میان ۹۴۶ فیلم ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ، ۱۰۸ فیلم را برای رقابت در بخش داستانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب کردند.

آقالر اضافه کرد: پیش از این فیلم کوتاه «آدم پران» به کارگردانی امیر رضا جلالیان در شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان جایزه بهترین فیلم داستانی را از آن خود کرد.

وی افزود: امیرضا جلالیان علاوه برکارگردانی، نویسندگی این فیلم را هم بعهده داشته و محمد ساربان. حامد نساج. بهاره کاظمی. امیر امیدی راد در این فیلم نقش آفرینی کردند و میثم جمالی تهیه کننده آن است.

محسن آقالر، شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلمسازان را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

به گفته رییس انجمن سینمای جوانان استان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۲ آبان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

فیلم کوتاه « آدم پران» به کارگردانی امیر رضا جلالیان در فهرست فیلمهای منتخب بخش داستانی جشنواره فیلم کوتاه تهران قرار گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار