تمدید جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در قزوین

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در فضای مجازی تا پانزدهم آبان ماه در قزوین تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: این جشنواره در ۳ بخش فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال، تولید محتوای دیجیتال و ایده‌های دیجیتال رضوی برگزار می‌شود و در این فراخوان فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال به‌عنوان یکی از محور‌های کلی جشنواره در نظر گرفته‌شده است.

اسکندرنژاداضافه کرد: در بخش تولید محتوای دیجیتال هرگونه محتوای مرتبط با سیره وآموزه‌های رضوی و ارزش‌های اسلامی تولید شده با ابزار‌های دیجیتال را شامل می‌شود.

وی افزود: همچنین تولیداتی مانند بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای و همراه، انیمیشن و کلیپ‌های تصویری کوتاه با حداکثرزمان ۶۰ ثانیه، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پایگاه‌های اینترنتی و وب سایت‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و واقعیت مجازی و واقعیت افزوده که در بستر دیجیتالی تهیه و منتشر می‌شوند می‌توانند در این بخش حضورداشته باشند.

اسکندری نژاد اضافه کرد: مجموعه فعالیت‌های فرد یا موسسه که در معرفی سیره اهل‌بیت و معصومین به‌خصوص امام رضا (ع) و حوزه‌های مذهبی در شکل و قالب دیجیتال انجام‌شده باشد هم در این بخش مورد ارزیابی و رقابت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: میزان جذب و اثرگذاری در مخاطب از فاکتور‌های اصلی ارزیابی این بخش است .

اسکندری نژاد، اشاعه و ترویج فرهنگ  رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) در فضای مجازی، تجلیل و تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی را از اهداف برگزاری جشنواره بیان کرد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند طرح و ایده‌های دیجیتالی رضوی خود را در قالب‌های اعلام‌شده از طریق تارنمای شمس توس به نشانی portal.shamstoos.ir و وب‌سایت (ghazvin.shamstoos.ir) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند ویا برای  اطلاعات بیشتر به آدرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین- جشنواره فرهنگی و هنری تولید محتوای رضوی در فضای دیجیتال مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۸۳۳۶۹۱۴۰۴ و۰۲۸۳۳۶۹۱۴۱۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام/

پانزدهم آبان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در قزوین  اعلام شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار