حق شناس در جمع خبرنگاران:

صحبت‌های جهانگیری از روی عصبانیت یا سهولسان بوده است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور را ناپسند توصیف کرد.

صحبت‌های جهانگیری از روی عصبانیت یا سهولسان بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در حاشیه مراسم ترحیم همسر محمد نعیمی پور در جمع خبرنگاران درباره گزینه های شهرداری تهران گفت: تمام تلاش شورا بر حفظ شهردار فعلی تهران است، بنا به هر دلیلی اگر این اتفاق نیفتاد، همزمان وارد فاز بعدی و تعیین شهردار جدیدی می‌شویم.

وی درباره فهرست گزینه های شهرداری تهران اظهار کرد: هرچه جلوتر می رود لیست به واقعیت نزدیک می‌شود. تا الان پنج شش نفر انصراف داده اند که نشان دهنده آن است که به مرور ترکیب به واقعیت نزدیک می‌شود، برای انتخاب شهردار باید تا هفته بعد صبر کرد.

عضو شورای شهر تهران درباره صحبت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه اختیار نداشتم منشی ام را تغییر دهم،تصریح کرد: گفتن این حرف از سوی معاون اول رئیس جمهور پسندیده نیست درحالی که دومین مقام اجرایی کشور بعد از رئیس جمهور است و بالاترین اختیار را باید داشته باشد.

حق شناس افزود: این سخن از واقعیت جامعه ما دور است. این سخن یا از عصبانیت و یا سهو لسان بوده است. شنیدن این سخن از جانب معاون اول، باعث نگرانی است.
وی درباره بیانیه جبهه اصلاحات اظهار داشت: در این دوره به عنوان حقیقی به شورای عالی سیاست گزاری دعوت نشدم. البته آقای عارف اظهار کردند که شاید بنده نمایندگی جبهه اصلاحات را داشته باشم در صورتی که در دوره جدید به شورای عالی دعوت نشدم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
در رابطه با پرداخت ارز زائرين هم گفت اشتباه كرده ايم
آخرین اخبار