دستگیری متخلفان قطع درختان مسیر قزوین – تاکستان

متخلفانی که درختان جنگل‌کاری مسیر قزوین – تاکستان را قطع کردند به همت مأموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تاکستان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛محمد محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تاکستان از دستگیری افرادی که به‌صورت غیرمجاز درختان جنگل‌کاری مسیر «قزوین – تاکستان» را قطع می‌کردند خبر داد و گفت :متخلفان   پس از طی مراحل قانونی به محاکم قضایی تحویل داده شدند.

محمد محمدی اضافه کرد:  ۱۵۰ اصله درخت حدود ۲۰ تا ۲۵ ساله از نوع ون، اقاقیا، عرعر، زیتون، سرو و کاج در این مسیر قطع شده است.

وی افزود: مسیر جنگل‌کاری «قزوین – تاکستان» از سال‌های ۱۳۶۲ با همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین برای جلوگیری از مسدود شدن جاده ترانزیت «قزوین – تاکستان» در مواقع کولاک و حفظ جان و امنیت مسافران به طول ۲۵ کیلومتر آغاز شده که تاکنون برای نگه‌داری و حفاظت از آن اعتبارات و هزینه‌های زیادی صرف شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تاکستان گفت:در صورت مشاهده هرگونه بریدن شاخه‌ها و یا قطع درختان و ریشه‌کنی و یا تخریب در اراضی جنگلی مطابق قانون برخورد خواهد شد و از مردم خواست  هر گونه تخریب اراضی ملی و جنگلی را با شماره تماس ۱۵۰۴ به یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/

متخلفان قطع درختان مسیر قزوین – تاکستان به دام افتادند 

 

برچسب ها: محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.