زمان آبادی: سرود تیم ملی فوتبال برای جام ملت ها حماسی است/ از خواننده پاپ استفاده می کنیم

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: سرود جدید تیم ملی فوتبال برای جام ملت ها مانند سرود ایران در جام جهانی 2018 روسیه است و تلاش می کنیم تا از خواننده پاپ استفاده کنیم.

غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرود تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 امارات بیان کرد: شاخص های زیادی دارد که یکی از آنها حماسی بودن سرود است. سرود جدید برای جام ملت ها مانند سرود ایران در جام جهانی 2018 روسیه است و تلاش می کنیم تا از خواننده پاپ استفاده کنیم که بیشتر مورد توجه مردم قرار بگیرد. دیگر سالار عقیلی خواننده سرود تیم ملی نیست، زیرا برای جام جهانی سرودی را آماده کردند و تکراری می شود.

او افزود: هنوز با خواننده ای قرارداد امضا نکردیم و نمی توانیم نام او را بیان کنیم. با خواننده های مدنظرمان صحبت هایی را انجام دادیم اما چون قرارداد نبستیم، نام آنها را بیان نمی کنیم زیرا باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود. با بنیاد رودکی جلساتی را برگزار کردیم و اجازه دهید، ابتدا قرارداد امضا و سپس نام خواننده را اعلام خواهیم کرد. بنیاد رودکی مانند جام جهانی به زودی کار عقد قرارداد با ترانه سرا، تنظیم کننده، آهنگساز و خواننده این سرود را انجام خواهد داد.

زمان آبادی در مورد برنامه های فرهنگی برای دیدار برگشت پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس باید این کار را انجام دهد و تا جایی که من اطلاع دارم، قرار است کنسرت زنده برگزار شود و ما به آنها مشاوره می دهیم و تمامی کارها را باشگاه پرسپولیس انجام می دهد.

گفتنی است، دیدار برگشت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، 19 آبان 1397 از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

قضاوت فغانی، سخندان و منصوری در جام ملت‌های فوتبال آسیا

شفر در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا

درآمد 200 هزار دلاری فدراسیون از حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا


انتهای پیام/

سرود حماسی برای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار