توقف قشقایی شیراز در خانه

تیم‌های بالانشین قشقایی و آلومینیوم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

توقف قشقایی شیراز در خانهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ امروز یک بازی به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و نتیجه تلاش تیم‌های قشقایی شیراز و آلومینیوم اراک تساوی بدون گل بود.

در نیمه نخست قشقایی شیراز با ارائه بازی بهتر و داشتن موقعیت‌های بیشتر می‌توانست پیروز به رختکن رود که بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد و علی رغم موقعیت‌هایی که در بازی ایجاد شد، اما سوت پایان داور، نتیجه صفر-صفر را روی تابلو ورزشگاه نشان داد.

قشقایی شیراز با این تساوی و ۱۶ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور باقیماند.

نماینده فارس در هفته ۱۲ این رقابت‌ها، یکشنبه ۲۰ آبان ماه میهمان نود ارومیه خواهد بود.

ربیعی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پایان این دیدار بیان کرد: تبریک به تیم قشقایی شیراز می‌گویم که دارای بازیکنان و‌ کادر فنی خوبی است و شاهد بازی تاکتیکی بودیم، ولی کیفیت بد چمن ورزشگاه پارس بشدت کار را برای بازیکنان با مشکل مواجه کرد و لیاقت مردم شیراز این است که وقتی ورزشگاه زیبایی دارند کیفیت چمن آن را هم بهبود بخشند.

وی افزود:با نهایت احترام به تیم مقابل، اما کنترل شده بازی کردیم و دارای موقعیت‌های خطرناک تری بودیم و حیف که این مسابقه زیبا برنده نداشت.

فروردین مربی تیم قشقایی شیراز هم گفت:درسته که نتیجه مساوی بدون گل بود، اما دیدار تاکتیکی را دو تیم به نمایش گذاشتند و خیلی خوب بازی را مدیریت کردیم و موقعیت‌هایی را هم برای به ثمر رساندن گل در نیمه نخست داشتیم که تبدیل به گل نشد.

فروردین ادامه داد: امروز همه بازیکنان تیم قشقایی عالی بودند، ولی آلومینیوم اراک هم تیم با کیفیتی بود، اما حیف که ۳ امتیاز مسابقه با آلومینیوم اراک را بدست نیاوردیم، ولی بازیکنانم برای روز‌های سخت ساخته شده اند و تلاش می‌کنیم که رقیب سرسختی برای تیم‌های دیگر باشیم و در نهایت در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیریم.

مربی قشقایی اضافه کرد: جا دارد مسئولین به مشکلات مالی تیم و بازیکنان رسیدگی کند تا بدون دغدغه وارد زمین شوند چرا که قشقایی لیاقت صعود به لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/ز

توقف قشقایی شیراز در خانه

برچسب ها: ورزش همگانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار