قاسمی نژاد: برای پیروزی مقابل استقلال به زمین می‌رویم/ اول فصل، هیچ کسی رو ما حساب نمی‌کرد

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و برای پیروزی مقابل استقلال به زمین می‌رویم.

امین قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش با استقلال تهران بیان کرد: تقابل با استقلال و پرسپولیس در هر زمانی باشد، سخت است و انگیزه زیادی به تیم مقابل می‌دهد. اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، شرایط به نسبت سخت‌تر می‌شود و امیدوارم مصدومان تیم مان (اکبر صادقی) زودتر به تیم بازگردند و تمرینات شان را آغاز کنند.

او افزود: با تمام قوا از امروز تمرینات را آغاز و امیدوارم با آنالیز و تمرینات خوبی که برگزار می‌کنیم، بتوانیم رو در روی استقلال به پیروزی برسیم. درصدد هستیم تا در روز‌های آتی، نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف را ارزیابی کنیم و بتوانیم بازی تماشاگر پسندی را ارائه دهیم. امیدوارم در زمین مناسبی به مصاف استقلال برویم، زیرا کیفیت ورزشگاه تختی خوب نیست.

قاسمی نژاد ادامه داد: خداراشکر تا کنون نتایج خوبی گرفتیم و موفق شدیم با کمترین امکانات در صدر جدول قرار بگیریم. قرار است تا ۱-۲ هفته دیگر تیم به طور کامل به شهرداری واگذار شود و فکر می‌کنم از آن پس به بعد دیگر مشکلات مالی نداشته باشیم و تلاش می‌کنیم تا برد‌های متوالی را بدست آوریم. هفته به هفته شرایط لیگ و بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، اما در تلاش هستیم تا روند صدرنشینی مان را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد لیگ هجدهم گفت: هیچ کسی روی تیم ما حساب نمی‌کرد، اما در ۱۱ هفته فوق العاده عملکرد کردیم و تنها یک بازی شکست خوردیم مقابل پرسپولیس که آن هم حق مان باخت نبود. خداراشکر شرایط تیم خوب است، اما در لیگ، تیم‌هایی هزینه‌های زیادی کردند که موفق نبودند، اما پدیده با کمترین امکانات نتایج خوبی کسب کرد. استقلال قطعا به بالای جدول می‌رسد، زیرا تیم‌های با شخصیتی هستند و بازی کردن مقابل آن‌ها سخت هستند.

قاسمی نژاد در پایان گفت: هدف ما در هر مسابقه کسب ۳ امتیاز است و با این ذهنیت به زمین می‌رویم. ابتدا همه فکر می‌کردند که نتایج پدیده مقطعی است و سپس به رده‌های پایین جدول سقوط می‌کند، اما امسال تیم ما ثابت کرد که شایسته قهرمانی و حضور در رده‌های بالالیی جدول است و فکر می‌کنم هیچ کسی نمی‌تواند تیم ما را خراب کند.


بیشتر بخوانید:کامبک پدیده و کسب جواز صعود/ پیروزی شاگردان قلعه نویی در ضربات پنالتی

پدیده خراسان ۳- ۲ فولاد خوزستان / کامبک شاگردان گل محمدی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

قاسمی نژاد: کمتر از ۱۰ درصد در پدیده مشهد دریافت کردیم


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار