انتقاد امام جمعه قزوین از معاون رییس جمهور

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رفتار توهین‌آمیز آقای نوبخت را در واگذاری بودجه استان به یک قلدری که هیچ سمت قانونی در این کشور ندارد محکوم می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با ائمه جمعه استان قزوین، با تأکید بر اینکه ائمه جمعه استان قزوین رفتار توهین‌آمیز آقای نوبخت را در واگذاری بودجه استان به یک قلدری که هیچ سمت قانونی در این کشور ندارد محکوم می‌کنند، خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تنها سمت آن‌ها قلدری، زورگویی و خلاف قانون عمل کردن است.

امام جمعه قزوین افزود: شما حتی استاندار را نیز نادیده گرفتید در حالی که ایشان نماینده رسمی دولت محسوب می‌شوند، این چه معنایی دارد و چرا اینقدر با بی‌قانونی و توهین‌آمیز با مردم استان قزوین برخورد کردید؟ چرا هنوز برای مردم آن سیستم زورگویی شاهانه را که پیش از انقلاب وجود داشت می‌پسندید؟

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: ما انقلاب کرده‌ایم و مردم آزاد و قابل احترام هستند، این رفتارِ عاری از هر گونه فرهنگ، ادب و قانون آقای نوبخت را محکوم می‌کنیم. این موضوع مورد تأیید ما نیست و ما از ایشان توضیح می‌خواهیم.

وی بیان کرد: ایشان به جای اینکه به مردم، حوزه‌های علمیه، علما، خانواده‌های شهدا و جانبازان نگاه کند و به اقشار مختلف مردم احترام بگذارد، همه مردم را تحقیر کرد و یک فرد قلدری را پایگاه بی‌قانونی خود قرار داد.

انتهای پیام/

اعتراض امام جمعه قزوین در نحوه واگذاری بودجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.