رکورد شکنی دوباره نیسان +تصاویر

180 دستگاه خودروی نیسان پاترول، با حرکتی دسته جمعی، جدیدترین رکورد این شرکت را در کتاب گینس ثبت کردند.

رکورد شکنی دوباره نیسان +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیسان باز هم رکورد شکست. شعبه خارمیانه نیسان، ششمین رکورد این شرکت را در کتاب گینس ثبت کرد. رکوردهای پیشین این شرکت خودروسازی شامل سریع‌ترین دریفت با نیسان GT-R، سریع‌ترین خودرو در هنگام بالا رفتن از تپه شنی به ارتفاع 100 متر و بکسل کردن هواپیما با خودرو جاده‌ای می‌شوند.

حالا این بار نیسان با گرد هم آوردن تعدادی از خودروهای خود یک رکورد جدید به ثبت رسانده است. 180 دستگاه نیسان پاترول با حرکتی هماهنگ این رکورد را ثبت کرده‌اند. آن‌ها در دو خط تا مسافت 1476 متر قرار گرفتند. با این کار آن‌ها شکلی شبیه شاهین درست کردند که از زاویه دید هواپیما قابل مشاهده است. پیش‌تر رکورد این حرکت هماهنگ خودروها که رقص گروهی خودرو نامیده می‌شود، با 36 خودرو در کتاب رکورد گینس ثبت شده بود. اما حالا نیسان این کار را با تعداد بسیار بیشتری انجام داده است.

رکورد شکنی دوباره نیسان +تصاویر

سردسته رانندگان این حرکت دسته جمعی اکسیل جفریز بود. او راننده مسابقه 24 ساله‌ای است که از زیمباوه به این گروه پیوسته بود. یورگن اشمیتز، مدیر شعبه‌ی خاورمیانه‌ی نیسان گفت: «همه رانندگان شرکت‌کننده در این حرکت دسته جمعی کارکنان شرکت نیسان بودند که این امر اهمیت این موفقیت را بیشتر می‌کند.»

رکورد شکنی دوباره نیسان +تصاویر

این رکورد، سومین مورد از رکوردشکنی‌‌های نیسان پاترول است که در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت می‌شود. 2015 سالی بود که نیسان پاترول لقب سریع‌ترین خودروی جهان در بالا رفتن از تپه شنی را از آن خود کرد. رکورد او 4.9 ثانیه برای بالا رفتن از تپه شنی 100 متری بود. علاوه بر این، با بکسل سنگین‌ترین هواپیمای جهان جای خود را در کتاب گینس پیدا کرد.

رکورد شکنی دوباره نیسان +تصاویر

بهتر است بدانید که نیستن پاترول در بازار آمریکا با کد آرمادا ارائه می‌شود و یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای آفرود خاورمیانه است.


بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم


انتهای پیام/

نیسان پاترول رکورد حرکت دسته جمعی خودروها را شکست

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
جای نیسان آبی خالیست ...... .
آخرین اخبار