دوربین اندرویدی بدون آینه در راه است

شرکت Yongnuo دوربینی ساخته که از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و یک دوربین بدون آینه (Mirrorless) با پشتیبانی از لنز EF کانن است که نام احتمالی این وسیله YN450 است.

دوربین اندرویدی در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوربین‌های پیشرفته از سمت فنی پیشرفت‌های زیادی داشته اند. برخی از شرکت‌ها دکمه‌های ساده و دستگیره‌ها را با صفحه نمایش لمسی بزرگ و حتی نرم افزار Adobe Lightroom جایگزین کرده‌اند. با توجه به این شرایط، Yongnuo YN450 به نظر می‌رسد که نتیجه منطقی نسل جدید دوربین‌ها باشد.

این یک دوربین بدون آینه (Mirrorless) کامل، با پشتیبانی از لنز EF کانن است. این دوربین همچنین Android Nougat را بر روی صفحه نمایش لمسی 5 اینچی از طریق PetaPixel اجرا می‌کند. مطمئناً این طور به نظر می‌آید که Yongnuo به معنای واقعی کلمه یک دوربین و یک تلفن همراه تلفن آندروید را با هم ادغام کرده است. این دوربین سنسور 16 مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد که می‌تواند با فرمت RAW عکس‌برداری کند. همچنین این دوربین توانایی گرفتن فیلم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه (و سازگاری با لنز EF Canon) را دارد.

اما یک سری سخت‌افزار کلیدی نیز در این دوربین وجود دارد که به نظر می‌رسد از یک گوشی اندرویدی درست شده باشند. Yongnuo می‌گوید، ویژگی‌های این دوربین شامل داده شبکه کامل نکتوم 4G / 3G و Wi-Fi، یک پردازنده نامشخص هشت هسته‌ای Qualcomm، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه (قابل افزایش تا 32 گیگابایت اضافی در مجموع 64 گیگابایت)، باتری 4000 میلی‌آمپری و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت نمایش خودکار در پشت دوربین، است. Yongnuo حتی برای این دوربین جک هدفون نیز قرار داده که بیشتر از آن چه که بسیاری از تلفن‌های مدرن آندروید به شما ارائه می‌دهند، است.

دوربین اندرویدی در راه است

در حال حاضر، قبل از اینکه امید برای جایگزینی نسل بعدی برای دوربین Galaxy داشته باشید، باید بدانید هنوز هم بسیاری اطلاعات و جزئیات وجود دارند که درباره YN450 نمی‌دانیم. روشن نیست که آیا شما قادر به نصب برنامه از فروشگاه Google Play باشید یا Yongnuo فقط از اندروید به عنوان پایگاه نرم‌افزاری برای انجام یک سری از کارهای خود استفاده می‌کند. برای مثال: قیمت گذاری و تاریخ انتشار. Yongnuo حتی نام نهایی برای این محصول خود انتخاب نکرده است. این شرکت مسابقه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود برگزار کرده تا یک نام بهتر از "YN450" پیدا کند.


بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم


انتهای پیام/

دوربینی که سیستم‌عامل اندروید دارد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار