جاده‌های مازندران بدون ترافیک /مسافران بازگشت سفر را مدیریت کنند

رئیس راه پلیس مازندران گفت: مسافران بازگشت خود را مدیریت کنند و هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های استان عادی و روان است.

سرهنگ قدمی رئیس راه پلیس مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، در حال حاضر ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ شرایط آب وهوایی، هوای استان ابری و سطح جاده‌ها خشک است.

سرهنگ قدمی به بازگشت مسافران اشاره کرد و گفت: بمنظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

رئیس راه پلیس مازندران افزود: برای روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی فردا جمعه جاده هراز ساعت ۱۵ از آب اسک به رودهن و جاده چالوس ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جاده‌های مازندران بدون ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار