رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان-اسپانیا؛

پیروزی تیم کومیته بانوان ایران در گام نخست رقابت‌های جهانی

تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سومین روز از رقابت‌های جهانی اسپانیا در بخش کومیته تیمی برابر حریفان خود روی تاتامی رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

پیروزی تیم کومیته بانوان در گام نخست

کومیته تیمی بانوان کشورمان متشکل از فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی برابر تیم سنگال روی تاتامی رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

بانوان کاراته کا کشورمان فردا برابر تیم هلند روی تاتامی می‌رود.

این در حالی است که تیم کاتای تیمی بانوان کشورمان با شکست برابر تیم ژاپن حذف شد و تیم کاتای تیمی مردان با پیروزی برابر کویت توانست به مرحله رده بندی صعود کند و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز برابر ترکیه روی تاتامی برود.

پیش از این و در مسابقات، ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. در بخش کومیته نیز سجاد گنج زاده و بهمن عسگری راهی فینال شدند و ذبیح الله پورشیب، هامون درفشی پور و سارا بهمنیار به دیدار رده بندی راه یافتند. در بخش بانوان حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:پورشیب: به جز قهرمانی جهان، به هیچ عنوان دیگری فکر نمی‌کنیم

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی


انتهای پیام/

نتایج تیم ملی کاراته در رقابت های جهانی کاراته اسپانیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار