بهتر از سال قبل در جم نتیجه می‌گیریم

پیکان بعد از شکست برابر تراکتورسازی در هفته دوازدهم در شهر جم میهمان پارس جنوبی این شهر است و خوب می‌داند که سه امتیاز این بازی در این مقطع زمانی می‌تواند جایگاهش در جدول را تغییر دهد.

بهتر از سال قبل در جم نتیجه می‌گیریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرمربی تیم پیکان درباره شرایط دو تیم گفت: «ما هم شرایط مشابهی با پارس جنوبی داریم و از لیگ یک به لیگ برتر آمده ایم.

مهدی جلالی تاکید کرد: اما در این دو سال و خرده‌ای توانستیم صاحب شخصیت جدید شده و به نوعی ثبات در لیگ برتر برسیم. انشالله هواداران فردا از هر دو تیم بازی خوب و با کیفیتی خواهند دید.»

وی در پاسخ به دو سوال خبرنگاری از شهر جم که ابتدا پرسید چرا پیکان مثل سال قبل شاداب نیست و سپس درباره مصاحبه‌های قبل و بعد از بازی سال گذشته که او آن را حاشیه سازی سرمربی پیکان برای این شهر عنوان کرد گفت: «باید بگویم سوال اول هم مثل سوال دوم مبهم است. چه کسی گفته ما امسال شادابی گذشته را نداریم. نمی‌دانم استنادتان به چیست، اما آن چیزی که ما انجام می‌دهیم و به آن رسیدیم کاملا در راستای اهدافمان بوده است. ما بازی‌های خیلی خوبی در ده بازی اخیر انجام داده ایم.»

سرمربی پیکان افزود: «ما متاسفانه بعد از هفته هشتم یک ماه هیچ مسابقه‌ای نداشتیم و همین موضوع روی کیفیت تیم ما اثر داشت، اما مطمئن هستم در بازی‌های بعدی نمایش بهتری خواهیم داشت.»

جلالی خاطرنشان کرد: «درباره سوال دوم هم بگویم که ما سال قبل مهمانسرای شهر جم را رزرو کرده بودیم، اما یک روز قبل از بازی به ما گفتند که نمی‌توانیم اینجا را بدهیم و به ما گفتند که برویم در عسلویه هتل بگیریم. گلایه ما به این موضوع بود، چون همانطور که سال قبل هم گفتیم عسلویه از نظر ارتفاع، دما و مسافت خیلی با جم متفاوت است. ما گفتیم درست نیست که این مسافت طولانی تا ورزشگاه برویم و بعد از آن صحبت‌ها همین مهمانسرا را گرفتیم. البته سال قبل مهمانسرا با امسال تفاوت داشت و الان خیلی از نظر تجهیزات و امکانات بهتر شده است.»

وی  گفت: «به غیر مگنو باتیستا که در این بازی محروم است هیچ محروم یا مصدومی نداریم.»

  سرمربی پیکان درباره دومین حضور متوالی تیم پارس جنوبی در لیگ برتر گفت: «این خیلی خوب است که فوتبال توانسته تا این بخش از کشور هم بیاید و این مهمترین بخش پارس جنوبی است و با ارزش‌ترین چیزی است که فراهم کرده است. فارغ از برد‌ها و باخت ها، همین که مردم از بازی در لیگ برتر، از دیدن بازی‌های تیم این شهر و حضور دیگر تیم‌ها در شهرشان لذت می‌برند و به هیجان می‌آیند اتفاق مهمی است.

وی ادامه داد: اما نکته‌ای که هست اینکه هر سال که بگذرد تیمی مثل پارس جنوبی شرایطش دشوارتر می‌شود و این یعنی ما نباید انتظار سال قبل را از این تیم داشته باشیم. محدودیت‌هایی وجود دارد که سال به سال تاثیراتش بیشتر می‌شود و اگر برای آن فکری بکنند و پیش بینی‌های لازم را انجام بدهند شاید بتواند به زندگی در لیگ برتر ادامه دهد.»

وی در پایان در پاسخ به خبرنگاری که گفت: اکثر تیم‌ها در جم به دنبال تساوی و نباختن هستند گفت: «اما ما دنبال بازی خودمان هستیم ضمن اینکه به حریفمان احترام می‌گذاریم»

انتهای پیام/م

پیکان بازی‌های خیلی خوبی در ده بازی اخیر انجام داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.