معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قم:

فراخوان اعزام مشمولان در آبان ماه سال جاری

معاون وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی قم گفت:مشمولان غایب و غیر غایب به خدمت مقدس سربازی در آبان ماه سال جاری اعزام می شوند.

فراخوان اعزام مشمولان نظام وظیفه در آبان ماه سال جاریبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی ترابی،معاون وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی قم اظهار کرد: تمام مشمولان غایب و غیرغایب دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم،دیپلم وزیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 آبان ماه 1397 هستند باید راس ساعت 7 صبح روز شنبه در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس قم، حدفاصل عوارضی قم-کاشان و عوارضی قم تهران، معاونت وظیفه عمومی این فرماندهی حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

ترابی ادامه داد: مشمولانی که اعزام آنان به صورت حضوری و مراجعه مستقیم به آدرس مشخص شده مرکز آموزش، در برگه محل مراجعه خود است باید برابر تاریخ و ساعت اعلامی در مراکزآموزش حاضر شوند.

وی اضافه کرد: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: تمام مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

زمان اعزام مشمولان به خدمت سربازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.