سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خبر داد؛

برخورد اتوبوس و پراید در محور ساوه- بوئین زهرا/ ۲۴ نفر مصدوم شدند

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی پراید در محور ساوه- بوئین زهرا، ۲۴ مصدوم برجای ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نعمت الله عزیزی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: این حادثه جاده ای بامداد امروز(جمعه) در محور ساوه به بوئین زهرا سه راه خان آباد، بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی پراید به وقوع پیوست.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس مامونیه، خشکرود، دوزج و امانیه به محل سانحه اعزام شدند و نیروهای هلال احمر رنگرز نیز برای امدادرسانی در محل حضور یافتند.

عزیزی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت، اما ۲۴ نفر مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه اضافه کرد: ۱۳ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه و ۱۱ نفر نیز به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.

اسامی مصدومان حادثه برخورد اتوبوس و پراید در محور ساوه-بوئین زهرا

انتها پیام/ب

تصادف  در محور ساوه- بوئین زهرا با ۲۴مصدوم

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.