حجت الاسلام ذوالنور در یادوراه شهدای روستای ورجان:

نباید گرفتار جنگ تبلیغاتی دشمن شد

نماینده مردم قم در مجلس گفت:امروز دشمن تمام توان خود را عليه ما به کار گرفته است نباید گرفتار جنگ تبلیغاتی دشمن شد.

نباید گرفتار جنگ تبلیغاتی دشمن شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ بیست و دومین یادواره روستای شهدای ورجان در قم با حضور حجت الاسلام ذوالنور و امیر آبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی  پنجشنبه شب (17 آبان) ، مسئولان و مردم این روستا برگزار شد.

 حجت الاسلام ذوالنور،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: دشمنان با دو هدف در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران در زمان جنگ وارد شده و کوشیدند تا به اهداف شوم خود برسند که هیچ گاه موفق نشدند.

وی افزود: نخستین هدف آنها سقوط کامل نظام اسلامی ایران و هدف دیگر تجزیه کشور بود و می خواستند از این طریق اهداف خود را دنبال کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای این نظام و انقلاب هزینه های زیادی داده شده که شهدا و رشادت های آنها موجب شد تا دشمنان با وجود اینکه پشتیبانی کشورهای دنیا را داشتند، به نتیجه نرسند.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان همه تلاش خود را کردند تا نظام اسلامی را ساقط کنند و صدام با تکبر تمام اعلام کرد که بقیه مصاحبه را در تهران انجام می دهم، اما امروزه به برکت خون شهدا و الطاف الهی شاهد جشن پیروزی انقلاب در چهل سالگی هستیم.

وی به رشادت های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: برخی می گویند که چرا باید جوانان ما در سوریه بجنگند، در صورتی که این حرف های دشمن است و جمهوری اسلامی با این تدبیر مرز و خاکریز جنگ خود را از کشور دور کرد، وگرنه باید امروز در داخل کشور با دشمن می جنگیدیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در شرايط كنونی كه دشمن تمام توان خود را عليه ما به کار گرفته است نباید گرفتار جنگ تبلیغاتی دشمن شویم امروز ما در جنگ تبلیغاتی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمن هستیم و امروز دنیا می داند که اگر ولایت فقیه را نشانه بگیرد، به اهداف خود خواهد رسید و از این رو دست به این کار می زند و اگر ولایت فقیه در این کشور نبود، دولت ها یا از طریق تکریم، یا تهدید و یا هر موضوع دیگر از مسیر دور شده بودند

وی تصریح کرد: امروز اگر سران سه قوه بخواهند گزارشی به مردم و مقام معظم رهبری بدهند، آیا می توانند گزارشی بدهند که باعث دفاع و سرافرازی باشد یا اینکه باید عرق شرم بریزند؟

حجت الاسلام ذوالنور به تعداد بیکاران در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه 8 میلیون و 400 بیکار در جامعه وجود دارد معنی آن این است که این تعداد مشکلات خانوادگی و افسردگی و... در میان جوانان است و این یعنی از قدرت جوانان و نیروی کار جوان استفاده نمی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولانی که اشرافی گرایی می کنند گفت: مسئولی که گرفتار زرق و برق اشرافی گرایی شده است، نمی تواند درد مردم را درک کند و این مسائل ربطی به تحریم ها ندارد و همه مشکلات به دلیل عدم مدیریت است.

وی تصریح کرد: نه صدور نفت قطع شده است و نه مسائل ارزی کشور دچار مشکل شده است، پس چرا شاهد این حجم از کاهش ارزش پول کشور هستیم و آیا به جز بی عرضگی مسئولان می توان اسم این موضوع را چیز دیگری گذاشت؟

پایان پیام/ش

برگزاری یادواره شهدای روستای ورجان قم

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.