جنجال در دیدار شهرداری ارومیه و پیام مشهد/بازی به حالت تعلیق در آمد

دیدار شهرداری ارومیه و پیام مشهد به صورت نیمه تمام باقی ماند.

جنجال در دیدار شهرداری ارومیه و پیام مشهد/بازی به حالت تعلیق در آمدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛در حالی که ست پنجم ۱۴ بر ۱۱ به سود تیم پیام مشهد در جریان بود تیم شهرداری به دلیل اعتراض به تصمیمات داور باعث ایجاد تنش در بازی شدند.

ششمین هفته مسابقات لیگ برتر والیبال امروز با انجام چند دیدار پیگیری شد.

در یکی از این دیدار‌ها که در ارومیه و بین دو تیم شهرداری ارومیه و پیام خراسان در سالن ۶ هزار نفری برگزار شد تیم شهرداری ارومیه به امید شکست طلسم باخت‌های پی در پی خود به میدان رفت، اما اینار هم بخت یارش نبود و این بازی رو هم با نتیجه ۲ بر ۳ به تیم میهمان واگذار کرد.

در این بازی ست‌های اول و چهارم را تیم میزبان با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود رقم زد و تیم میهمان نیز ست‌های دوم. سوم و پنجم را با امتیاز‌های(۲۵ بر ۲۰) (۲۵ بر ۲۲) و (۱۵ بر ۱۳) از آن خود کرد.

این بازی که با اعتراض به تصمیمات داوری و کل کلی بازیکنان به تنش کشیده شد و دقایقی بازی نیمه تمام ماند، اما دوباره بازی از سر گرفته شد.
سرمربیان دو تیم نیز  با اشاره به اتفاقات امروز از تصمیمات داور گله‌مند بودند.

تیم شهرداری ارومیه هفته هفتم بازی‌های خود را چهارشنبه هفته بعد در تبریز با تیم شهرداری تبریز شروع پیگیری خواهد کرد و تیم درنای ارومیه نیز در خانه خود میزبان کاله مازندران خواهد بود.

انتهای پیام/م

دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیام مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.