احداث 7 پل عابر پیاده در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: احداث ۷هفت پل عابر پیاده در شهر اردبیل در اولویت شهرداری است که تا پایان سال آینده همه آنها عملیاتی و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت:  احداث 7هفت پل عابر پیاده در شهر اردبیل در اولویت شهرداری بوده که در حال حاضر از این تعداد سه پل عملیاتی و اجرایی شده که ما با خرید تجهیزات مورد نیاز نسبت به نصب پله ‌برقی در این پل‌ها اقدام کردیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر با توجه به شرایط گارانتی آنها شاهد تجهیز این پل‌ها به سیستم برق‌رسانی باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط ترافیکی و تردد مردم ما پل عابر پیاده دانشگاه را به پله برقی تجهیز کردیم و تلاش می‌کنیم تا در میدان فرهنگ و میدان ولایت روبه‌روی شهرک مخابرات نیز دو پل عابر پیاده را به شکل پله‌ برقی تجهیز و راه‌اندازی کنیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با توجه به شرایط گارانتی خرید پله برقی‌ها ما باید هر چه سریع‌تر با مجوز شورای شهر نسبت به تجهیز این پل‌ها اقدام کنیم که در این زمینه با کار کارشناسی و بررسی‌های میدانی شرایط برای نصب پل‌های عابر پیاده به شکل پله برقی فراهم است.

لطف‌اللهیان گفت: ما دلایل کارشناسی را در تجهیز این پل‌ها به پله برقی به شورای شهر ارائه دادیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر زمینه نصب پله برقی در دو مورد دیگر از پل‌های عابر پیاده در اردبیل فراهم آید تا ما بتوانیم چهار پله برقی دیگر را نیز سال آینده به این سیستم مجهز کنیم.

انتهای پیام/ع

احداث پل عابر پیاده در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.