تدوین برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از تدوین برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: با تلاش و همت کارشناسان ادارای و تنی چند از همکاران فرهنگی، برنامه توسعه آموزش و پرورش این شهرستان با 30 شاخص تدوین شد.

وی افزود: در این برنامه اولویت اول توجه به دوره پیش دبستانی به عنوان اصلی ترین مرحله شکل گیری شخصیتی دانش آموزان است.

عبدی پور عنوان کرد: از اولویت های مهم دیگر برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان، می توان تدوین اولویت های پرورشی و نگاه تربیتی ویژه به دانش آموزان در جهت آماده سازی آنان برای ورود به جامعه را نام برد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان یک برنامه علمی- آموزشی است و در این برنامه امر آموزش دانش آموزان و ارتقاء علمی و عملی همه مجموعه مدنظر بوده و برای بهبود جایگاه کنکور شهرستان نیز برنامه هایی ارائه شده است.

وی با اشاره به اولویت های حوزه پشتیبانی افزود: تکریم و ارتقاء کمی و کیفی خدمت رسانی به فرهنگیان از شاخص های مهم مورد توجه در این برنامه است.

عبدی پور تاکید کرد: برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان در سال تحصیلی 98-97 برگرفته از سند تحول بنیادین و براساس شاخص های ملی، استانی و بومی تدوین شد.

وی در پایان گفت: این برنامه زیر چاپ رفته و به زودی در اختیار کلیه مدارس قرار داده می شود تا در مدارس به مرحله اجرا در آید.

انتهای پیام/م

گام برداشتن برای توسعه آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.