فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد؛

بصیرت بهترین سلاح در مقابل دشمنان و فتنه گران

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:آگاهی، بصیرت و بینش عمیق به مسائل اجتماعی ضرورت پیشبرد مسئولیت‌های ارزشمند ناجا در عرصه اجتماع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج: فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در هشتمین دوره بصیرت غیرتمرکز نیروی انتظامی  با اشاره به رسالت خطیر نیروی انتظامی در لایه ها و سطوح مختلف امنیت گفت: آگاهی، بصیرت و بینش عمیق کارکنان نیروی انتظامی به مسائل اجتماعی ضرورت پیشبرد مسئولیت های ارزشمند و مقدس این سازمان در عرصه اجتماع است.

سردارانصاری با بیان اینکه یکی از مقدس‌ترین و ارزشمند‌ترین وظایف نیروی انتظامی ایجاد و برقراری امنیت و مقابله با تمام عواملی است که امنیت را مخدوش می‌کند افزود: لازمه تحقق این مهم آگاهی، بصیرت و بینش عمیق نسبت به مسائل است.

وی با اشاره به دام های دشمنان این نظام در عرصه های مختلف سیاسی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی ادامه داد: مادامی که به سلاح بصیرت مجهز باشیم در برابر هر توطئه‌ای شکست ناپذیریم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت در نیروی انتظامی اضافه کرد: کاهش آسیب‌ها و مقابله با تهدیدات و نیز آگاهی بخشی دینی و تقویت اخلاق از مواردی است که فراگیران در دوره‌های بصیرت در ناجا مورد آموزش قرار می‌گیرند تا بتوانند با توجه به نوع ماموریت‌ها و تعاملات اجتماعی گسترده، حق را به روشنی از باطل تشخیص داده و تصمیمی درست و عقلانی داشته باشند.

سردارانصاری گفت: این دوره با هدف بصیرت افزایی کارکنان در زمینه مسائل معنوی و سیاسی به ویژه مسائل روز به مدت 4 روز درحال برگزاری است.

انتهای پیام/د

کاهش آسیب‌ها و مقابله با تهدیدات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.