کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس فتا خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری کلاهبردار اینترنتی فروشده موبایل در شبکه اجتماعی تلگرام در آن شهرستان خبرداد.

کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس فتا خدابندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ سرهنگ علی تقی لو فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ادرتشریح این خبرگفت: در پی وقوع کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان خدابنده تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی پرونده و انجام تحقیقات پلیسی کلاهبردار اینترنتی با هویت معلوم شناسایی وبا هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس فتای شهرستان انتقال شد.

سرهنگ تقی لو ادامه داد: متهم با ارائه ادله و شواهد مطمئنه لب به اعتراف گشود و به ۱۰ فقره فروش موبایل به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال با ایجاد کانال و درج آگهی فروش موبایل جعلی در شبکه اجتماعی تلگرام اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه ضمن اشاره به تشکیل پرونده و ارجاع متهم به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: همشهریان عزیز کلاهبرداران اینترنتی با استفاده از شیوه‌های خاص و مهندسی اجتماعی سعی می‌کنند کاربر را فریب دهند همیشه به یاد داشته باشید از فروشگاه‌های معتبر که مشخصات واقعی را به طور دقیق در وب سایت خود درج می­کنند؛ و از سایت‌هایی خرید نمایید که حتماً نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشند
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.